Przykłady i zadania Scratch2

A może skrzyżowanie …

Wiecie jak zrobić sygnalizator, puśćcie  przez skrzyżowanie choć jednego duszka ale zgodnie z przepisami! 

Przykłady:
(można wypróbować pobierając na swój komputer i uruchomić w programie Scratch2.)

prosty pisak
figury – foremne wieloboki,
pole prostokąta
matrioszki – zabawka,
hippo – polowanie na hipopotama 😉
kotek i myszka – pokaż drogę ucieczki
zegar 

Rekurencja

drzewo
muszla 
piramida
dywan Sierpińskiego
silnia n!

Zadania:

zad01-kl-I
zad02-kl-I bazie
zad01-kl-II
zad02-kl-II(silnia)

 

Zadania dodatkowe:

dod01-kl-II trójkąt

dod02-kl-II przeliczanie stopni

Zadanie dla klas pierwszych na szóstkę a informatyki:
Zaprojektuj ruchomą kartkę według szkicu z naszych zajęć technicznych.