A może skrzyżowanie …
Wiecie jak zrobić sygnalizator, puśćcie przez skrzyżowanie choć jednego duszka ale zgodnie z przepisami!
Przykłady:
(można wypróbować pobierając na swój komputer i uruchomić w programie Scratch2.)
prosty pisak
figury – foremne wieloboki,
pole prostokąta
matrioszki – zabawka,
hippo – polowanie na hipopotama 😉
kotek i myszka – pokaż drogę ucieczki
zegar
Rekurencja
drzewo
muszla
piramida
dywan Sierpińskiego
silnia n!
Zadania:
zad01-kl-I
zad02-kl-I bazie
zad01-kl-II
zad02-kl-II(silnia)
Zadania dodatkowe:
dod01-kl-II trójkąt
dod02-kl-II przeliczanie stopni
Zadanie dla klas pierwszych na szóstkę a informatyki:
Zaprojektuj ruchomą kartkę według szkicu z naszych zajęć technicznych.